اتوبار یعنی چه ؟

اگر می خواهید بدانید اتوبار یعنی چه

و با ریشه این اصطلاح که امروزه جزئی از زندگی همه ما شده است بیشتر آشنا شوید پس با ما همراه باشید .

در گذشته که تنوع وسایل نقلیه به مانند امروز گسترده نبود حمل و نقل بیشتر توسط انسان و چهارپایان انجام می گرفت اما کم کم با پیشرفت علم و اختراع انواع و اقسام ماشین های نقلیه شاهد پیشرفت شگرفی در زمینه حمل و نقل و باربری بودیم که این پیشرفت باعث شد حمل و نقل و باربری شکل جدیدی به خود بگیرد و انواع و اقسام وسایل نقلیه باربری نظیر کشتی ، هواپیما ، قطار و انواع ماشین ها وارد این عرصه بشوند .

کلمه اتوبار

یکی از اصطلاحاتی است که با ورود وسایل نقلیه ای که در بالا ذکر شد رواج پیدا کرد. اما در مورد اینکه این کلمه دقیقا از چه زمانی وارد فرهنگ لغات زبان فارسی شده است اطلاع دقیقی در دسترس نیست. اما آنچه واضح و مبرهن است این است که این کلمه به شرکت هایی که در زمینه حمل و نقل و باربری فعالیت می کنند گفته می شود و در مورد ساختار کلمه هم باید بگوییم که بخش اول این کلمه یعنی “اتو” از کلمه اتومبیل گرفته شده است که اشاره به این موضوع دارد که این شرکت ها کار باربری را توسط اتومبیل انجام می دهند و بخش دوم کلمه هم یعنی “بار” به نوع فعالیت این شرکت ها که همان باربری است اشاره دارد .

اتوبار آشنا بار با سابقه چندین ساله در زمینه حمل و نقل و باربری و همچنین دارا بودن کادری مجرب مفتخر است که تمامی خدمات خود را در زمینه اتوبار و حمل و نقل
به هموطنان عزیز چه در تهران و چه در شهرستانها و چه در سطوح بین اللملی با بهترین کیفیت و دقت بالا ارایه نماید.

Pin It