کارتن اسباب کشی

باربری ظفر | کارتن مخصوص اسباب کشی

شما وقتی که می خواهید جابه جایی ساده انجام دهید عی می کنید تا از کارتن استفاده کنید

شما وقتی که می خواهید جابه جایی ساده انجام دهید عی می کنید تا از کارتن استفاده کنید چون باعث می شود راحت تر حمل شود و وسایل اضافی را می گیرد باربری ظفر برای اثاث کشی همیشه سعی می کند تا از کارتن استفاده کند و اتوبار ظفر خودش جعبه ها را تهیه می کند تا از ضخیم بودن آن آگاهی داشته باشد.
همه می دانند که استفاده از کارتن کار مناسب و عالی است ولی انتخاب آن بسیار سخت می باشد و باربری ظفر می تواند در این زمینه شما را کمک کند که یک حمل ون قل آسان را داشته باشید.


کارتن های 5 لایه یکی از جعبه های می باشد بسیار مستحکم وقوی است باربری ظفر بیشتر برای اثاث کشی های طولانی از این نوع استفاده می کند باربری ظفر کارتن های بزرگ و خیلی کوچک را استفاده نمی کند بیشتر به دنبال آن است که هم اندازه و متوسط باشد و باربری ظفر بیشتر به دنبال تازه و تمیز بودن می باشد نه اندازه و حجم آن پس شما نیز این نکته را رعایت کنید.
کارتن 5 لایه برای حمل وسایل شکستنی و شهرستان بسیار عالی می باشد و بیشتر مواقع باید از این مدل استفاده می کنند تا وسایل ها را جابه جا کنند.
قیمت کارتن اسباب کشی یکی دیگر از مورادی است که مشتری به آن توجه می کند و قیمت ها بر اساس اندازه و سایز تغییر می کند و هر چه بیشتر شود اندازه ای آن قیمت آن نیز افزایش می شود اما نکته ای بعدی که کارخانه های کارتن سازی به صورت تکی نمی فروشند و باید با یک شرکت باربری هماهنگ کنید تا به شما کارتن اسباب کشی بفروشد باربری ظفر می تواند به صورت تکی کارتن مخصوص اسباب کشی به فروش برساند و تنها کافی است با ما تماس بگیرید.
برای بسته بندی کردن که یکی از پایه های برای اسباب کشی می باشد اگر این مورد را رعایت کنید باعث می شود تا لوازم بدون آسیب به منزل جدید منتقل شود و بسیاری از وسایل کوچک و شکستنی داخل کارتن قرار گرفته می شود و وسایل بزرگ مانند کمد باید به صورت اختصاص با نایلون حباب دا بسته بندی کرد.
موراد استفاده از کارتن اسباب کشی بسیار است و باربری ظفر برای بسیاری از وسایل از کارتن استفاده می کند که وسایل ریز و درشت را شامل می شود موراد بسیاری مانند لباس بشقاب و مواد غذایی وسایل خواب وغیره که در خانه استفاده می شود.
این نکته را حتما در نظر بگیرید که از کارتن های بزرگ استفاده نکیند چون در جابه جایی شما را حتما” اذیت می کند اگر مجبور شدید حتما وسایل سنگین را به مقداری قرار دهید که باعث نشود تا نتوانید آن را جابه جا کنید مابقی کارت را با پتو یا کوسن مبل پر کنید تا برای شما قابل جابه جا شود .
اگر ترس این را دارید که داخل کارتن خیس شود مانند باربری ظفرعمل کنید و به صورتی نایونی داخل کارتن قرار دهید بعد وسایل داخل آن قرار دهید تا از ورود آب به کارتن جلوگیری کند و در آخر می توانید درب آن را محکم چسب بزنید.
اگر یک سری وسایل قدیمی و قیمتی دارید و ترس این را دارید که از بین برود حتما” از کارتن 5 لایه استفاده کنید چون باربری ظفر به این گونه عمل می کند و از آسیب رسیدن به وسایل جلوگیری می کند.
برای حمل لباس می توانید از کارتن های رگال دار استفاده کنید این کارتن ها مانند یک کمد رخت آویزمی باشد و از چروک شدن وسایل جلوگیری می کند.

ثبت دیدگاه