آشنا بار

صحیح ترین بسته بندی برای باربری

صحیح ترین بسته بندی برای باربری اگر می خواهید بدانید صحیح ترین بسته بندی برای باربری چه نوع

صحیح ترین بسته بندی برای باربری

اگر می خواهید بدانید صحیح ترین بسته بندی برای باربری چه نوع بسته بندی است پس به شما پیشنهاد می کنیم با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید .

بسته بندی اسباب و اثاثیه یکی از مهم ترین مراحل باربری است. اگر شما خودتان کار بسته بندی وسابل را بر عهده گرفته‌اید بهتر است مهارت خود را در زمینه صحیح ترین و راحتترین روش بسته بندی افزایش دهید. شما نیاز دارید که بدانید برای بسته بندی کردن اجسام از چه ابزاری می‌توانید کمک بگیرید. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم که با ما همراه باشید. صحیح ترین بسته بندی شامل فاکتورهایی می‌شود که ما به برخی از آنها اشاره می‌کنیم.

– بسته بندی باید محکم باشد.

طوری وسایلتان را داخل کارتن قرار دهید که انگار برای مدت‌ها بار سفر بسته‌اید.هرچه بسته بندی شما محکمتر باشد وسایل شما بیشتر و بهتر حفظ می‌شوند. بنابراین از چسب‌های پهن مخصوص کارتن برای بستن در کارتنها استفاده کنید و مطمئن شوید که هر چهار طرف کارتن کاملا سفت و محکم است.

– هر کارتن دارای برچسب باشد.

هر کارتن را با ماژیک از سایر کارتن‌ها مجزا کنید. اگر همه کارتنها شبیه هم باشند نمی‌توانید تشخیص دهید که داخل هر کارتن چه وسایلی را قرار داده‌اید. در این صورت مجبور هستید همه کارتن‌ها را یکی یکی باز کنید تا محتویات داخل آن را ببینید و این کار بسیار کلافه کننده است. بنابراین به هنگام جمع کردن وسایل خود بر روی هر کارتن برچسب مربوطه را بچسبانید.

– در اختیار داشتن انواع کارتنها

بسته بندی موفق در گرو داشتن کارتنها با اندازه‌های متفاوت است. برای هر وسیله‌ای از کارتن مخصوص به خود و با اندازه مناسب استفاده کنید. در اختیار داشتن انواع و اقسام کارتنها برای بسته بندی کلیه لوازم خانه یکی از نیازهای اولیه باربری است.

– امکانات جانبی

استفاده از امکاناتی نظیر عایق‌ها و فوم‌های ضربه گیر، کارتن‌های رگال دار برای بسته بندی کردن لباس‌‌ها، ساک‌ زیپ دار رختخواب و کارتن‌های چند لایه مقاوم از جمله مواردی هستند که به شما در اسباب کشی موفق کمک می‌کنند. مسلما هرچه امکانات شما بیشتر باشد بسته بندی مناسب‌تری را می‌توانید داشته باشید.

Pin It