چیدن وسایل داخل ماشین حمل بار

نحوه چینش وسایل در ماشین توسط باربری ظفر ؟

برای چیدن وسایل در ماشین حمل بار باید تخصص کافی را داشت به راحتی نمی توانید این کار

برای چیدن وسایل در ماشین حمل بار باید تخصص کافی را داشت به راحتی نمی توانید این کار را کنید باربری ظفر برای این کار بهترین گزینه و نکته را انتخاب کرده است البته باید گفت که باربری ظفر تمامی ماشین های حمل بارش موکت ماری شده است و از این نظر که وسایل بدون خط و خش حتی گرد وخاک به مقصد می رسد نباید شک داشت باربری ظفر اول کارتن های وسیله را که در مقیاس بزرگ و کوچک می باشد انتخاب کرده است و اول وسایل سنگین را داخل ماشین قرار می دهد و بعد وسایل سبک قرار می دهد.


این نکته شاید زیاد مورد توجه نباشد اما در زمانی که حمل ونقل به شهرستان بسیار به چشم می آید چون وسایل سنگین اگر بالا باشد به وسایل سبک در زیر آسیب می رساند و خسارت جبران ناپذیری به مشتری وارد می شود البته سعی کنید یک بسته بندی مناسب و بی نقصی داشته باشید که در صورت لزوم هیچ خطری وسایل شما را تهدید نکند.
باید گفت که باربری ظفر در چیدن بار تخصص کافی دارد مورد وجود داشته که وسایل را به دور ترین نقطه ایران فرستادیم زمان تحویل حتی کارتن ها جابه جا نشده اند چون اتوبار ظفر به کار و تخصص خود آگاه است و از آن به بهترین نحو استفاده می کند.
سعی کنید که وسایل الکترونیکی را طوری قرا دهید که هیچ وسیله ای سنگین بروی آن قرار نگیرد مانند تلوزیون که بسیار حساس است اگر وسیله سنگین بروی آن قرا گیرد احتمال آن وجود دارد که کلا” نابود شود و غیر قایل استفاده شود با توجه به اینکه کاملا بسته بندی شده باشد کارتن تلوزیون را به صورت افقی قرار دهید یعنی آن را در کف ماشین قرا ندهید آن را ایستاده قرار دهید.
وسایل سنگین مانند یخچال ساید بای ساید ماشین لباس شویی را کامل با نایلون حباب دار بسته بندی کنید البته باربری ظفر به صورتی داخل ماشین کامل پتو پیچی می کند که کمترنی خطو ضربه به این وسایل وارد نشود این را باید گفت که وسایل سنگین بسیار حساس هستند و حجم زیادی از ماشین را می گیرند سعی کنید همه وسایل سنگین و بزرگ را با یک سرویس بفرستید یا در اول ماشین قرار دهید که برای پیاده کردن کمتر زحمت بکشید و از وسایل سبک شروع کنید تا به وسایل سنگین برسید.
یک مورد که بسار مهم است سعی کنید با یک فرد متخصص مشورت بگیرید تا دقیق بفهمید که چه ماشین حمل باری نیاز داید تا وسایل شما در آن قرار گیرد البته باید گفت که باربری ظفر این کار را به صورت رایگان انجام می دهد شما می توانید با مشاوران اتوبار ظفر تماس بگیرید و رایگان از آنها مشورت بگیرید.
شما باید ماشین حمل باری سفارش دهید که با یک سرویس بیشتر وسایل شما را جابه جا کند در بعضی موراد وسایل با یک مشاین جابه جا نمی شوند و باید دو سرویس اسباب کشی را انجام دهید و بیشتر سرویس اول وسایل سنگین را قرار دهید در سرویس دوم وسایل سبک و ناچیز را قرار دهید تا کار باربری ظفر کمتر شود و وقت زیادی برای را برای کار صرف نکنید.

Pin It

ثبت دیدگاه