آموزش بسته بندی در کمترین زمان

آموزش بسته بندی در کمترین زمان

بسته بندی کردن وسایل منزل از مواردی است که طاقت فرسا و حوصله بر است بسیاری از مردم

بسته بندی کردن وسایل منزل از مواردی است که طاقت فرسا و حوصله بر است بسیاری از مردم برای بسته بندی وسایل یک ماه زمان می گذارند ولی افرادی هستند که کمتر وقت می گذارند چون تجربه و تمرین زیادی در این قضیه دارند ، اما شما نیز می توانید با مطالعه این مقاله که توسط متخصصین آشنا بار تهیه شده است را مطالعه کنید و کمترین زمان بهترین نتیجه را دریافت کنید.


در این مقاله یک سری نکات ریز و درشت بیان شده است که تا قبل از آن بسیار مورد توجه نبود اما برای موفقیت باید به آن توجه کرد تا بتوانید یک بسته بندی بدون دردسر را داشته باشید.

1-کنار گذاشتن هراس از اثاث کشی

از هر چیزی که ترس داشته باشید مطمئن باشید که با آن مواجه می شوید پس سعی کنید استرس نداشته باشید و به جنگ ترس و اضطراب بروید چند نفس عمیق بکشید و آماده باشید که یک کار را به اتمام برسانید شما برای اسباب کشی و بسته بندی یک سری مواد را نیاز دارید مانند کارتن اسباب کشی ، چسب و طناب و.. که باید این نکته را رعایت کنید که این وسایل را بر اساس متراژ خانه تهیه کنید و این وسایل باعث می شود تا ذهن شما بیشتر آماده کار باشد

باربری تجریش

اگر این وسایل که در بالاذکر شد نمی توانید تهیه کنید می توانید با کارشناسان در باربری تجریش تماس بگیرید و راهنمایی لازم را می کنند و می توانند به شما در بحث تهیه وسایل بسته بندی کمک کنند.

2- وسایل اضافی و به درد نخور را از بین ببرید

بعد از تهیه وسایل مورد نیاز برای بسته بندی باید شما یک سری وسایل هستند که اضافی یا بلا استفاده می باشند به همین علت اشتباه می باشد که آنها را به خانه جدید انتقال دهید پس وسایلی مانند اسباب بازی شکسته یا وسایل الکترونیکی خراب و غیره را بفروشید یا از بین ببرید هر چیزی که دیگر نیم تواند نیاز شما را برآورده کند که قدرت آن را ندارد باید از بین برود.

3- وسایل شکستنی را دسته بندی کنید

شما برای بسته بندی باید توجه ویژه ای به لوازم شکستنی کنید چون برای خانه های خانه دار بسیار مهم است و شما باید دقت بیشتر در این موضوع کنید و شما لوازم شکستنی را دسته بندی کنید چون با این کار باعث می شود تا حجم کار بسیار کم شود و از شکستن این وسایل جلوگیری می کند و شما می توانید از کارتن های اسباب کشی و بابل رپ ها و کاغذ بسته بندی استفاده کنید و از روزنامه استفاده نکنید چون از مواد شیمیایی و سرب استفاده کرده است.
باربری ظفر می تواند می تواند یک سری نکات را در این موضوع به شما بگوید که بهتر بتوانید این وسایل را بسته بندی کنید.

4- کمد لباس در اثاث کشی را خالی نکنید

شما زمان خود را برای تخلیه کمد هدر نکنید و لباس ها را از کمد خارج نکنید شما کشویی کمد را خراج کنید و آن را در نایلون حباب دارد قرار دهید و این کار باعث می شود که حجم کار شما کم شود و کمد نیز کامل سبک می شود باربری جردن این موضوع را برای اولین بار اجرا کرد.

5- دسته بندی کمد لباس

شما برای راحتی خود وسایل و یا کشویی لباس ها را دسته بندی کنید ژاکت و لباس های گرم را در جعبه قرار دهید و لباس های تابستانی و راحت را در یک جعبه به این صورت بهتر می توانید زمان را مدیریت کنید و سر در گم نمی شوید و حتما” بروی جعبه ها اسم و نوع لباس را یاداشت کنید باربری پونک به این گونه عمل می کند بعد بسته بندی لباس ها یک بار دیگر کار را مرور می ند که نکته ای از قلم نیافتد.

6- مواظبت از اشیاء قیمتی و گران بها

شما باید وسایل بارزش و گران قیمت خود را قبل از هر کاری جمع کنید و بسته بندی کنید چون بسیاری از این وسایل شاید قیمت چندانی نداشته باشد اما شما برای آن سالها زحمت کشیده اید مانند مدارک تحصیلی و آن را در جعبه ای قرار دهید و آن را با ماشین خود جابه جا کنید تا نگرانی در این مورد نداشته باشید.

7- بسته بندی اسباب بازی با کمک کودک

همان طور که می دانید کودک همیشه دوست دارد به پدر و مادر خود در همه زمینه ها کمک کند و سعی کنید در بسته بندی اسباب بازی ها با کمک فرزندتان انجام دهید چون یک حس هیجان انگیز و جذابی برای فرزندان به وجود خواهد آورد و جنس این اسباب بازی ها بیشتر از پلاستیک هستند و احتمال دارد زود شکسته شود پس باید رعایت شود داخل جعبه ای که نایلون باشید قرا دهید.

8- وسایل شخصی را بسته بندی کنید

وسایل شخصی خود را در جعبه قرار دهید و دسته بندی کنید یک جعبه کفش و یک جعبه کتاب و به این صورت باشد جدا از هم قرار گیرد و حتما برچسب قرار دهید که برای باز کردن دار سردر گمی نشوید.

9-تابلو ها را جمع کنید

بسیاری از منازل تابلو فرش یا تابلوی نقاشی دارند که هزینه ای زیادی برای آن شده است پس در بسته بندی آن دقت کنید و آنها را می توانید در حوله یا جعبه قرار دهید و بعد داخل یک کارتن قرار دهید باربری نیاوران آن را داخل بابل رپ قرار می دهد و اگر بزرگ باشد یک فوم ضربه گیر نیز برای آن تهیه می کند.

10-نگه داشتن وسایل در جعبه تا زمان جابه جایی

شما دیگر نیاز نیست کاری کنید تمامی مراحل را به اتمام رساندید فقط کافی است که روحیه خود را حفظ کنید چون یکی از سخت ترین مراحل اسباب کشی را تمام کرده اید و همه وسایل درون کارتن اسباب کشی قرار گرفته است و نکته بعدی که باربری شمال تهران بروی آن مانور می دهد بررسی نهایی یا بازرسی دوباره خانه تا چیزی از قلم نیافتاده باشد و وسایلی جا نمانده باشد این موضوع اطمینان خاطر به شما می دهد و بروی تمامی جعبه ها برچسب قرار دهید که در باز کردن آن به مشکل نخورید.

11- در صورت نیاز نیروی کمکی بگیرید

اگر شما نمی توانید این مراحل را انجام دهید سعی کنید از شرکت های باربری مانند باربری زعفرانیه، باربری پاسداران و باربری نارمک کمک بگیرید تا به شما بتوانند کمک کنند.

ثبت دیدگاه