نیاز کارتن اسباب کشی در بسته بندی

نیاز کارتن اسباب کشی در بسته بندی

کارتن اسباب کشی از گزینه های می باشد که در بسته بندی وسایل استفاده می شود و کارتن

اولین گام از اسباب کشی بسته بندی می باشد و در بسته بندی کردن وسایل باید دقت کافی را انجام دهیم که هیچ مشکل خاصی نباشد اگر در بسته بندی کوچک ترین سهل انگاری انجام شود مطمئنا” به وسایل آسیب می رسد این بسته بندی علاوه بر آن که باید تجربه داشته باشید باید همچنین زیر ساخت کافی نیز داشته باشید که کارتن اسباب کشی یکی از این زیر ساختهای برای بسته بندی می باشد کارتن اسباب کشی باید ضخیم باشد و قابل استفاده باشد و انواع کارتن مخصوص اسباب کشی داریم که به صورت کامل به آن می پردازیم.

کارتن اسباب کشی

همانطور که در بالا گفته شد یکی از مهم ترین ابزارهای بسته بندی کارتن های اسباب کشی می باشد که باعث می شوند تا راحت تر وسایل جابه جا شوند و نظم خاصی در حمل ونقل خواهید داشت و همچنین از آسیب های احتمالی وسایل جلوگیری می کند یا می توان گفت که ضربه گیر برای وسایل منزل می باشد.
برای تهیه کارتن باید یک سری قواعد و اصول را رعایت کرد که بهترین را برای بسته بندی انتخاب کنید.

باربری ظفر

باربری ظفر به عنوان باربری نمونه در سطح تهران برای بسته بندی از کارتن های قوی استفاده می کند که در حمل ونقل با مکشل مواجه نشود.

بهترین کارتن اسباب کشی کدام است؟

بهترین انتخاب برای کارتن های اسباب کشی می توان به کارتن های 5 لایه اشاره کرد اما در سال گذشته کارتن های 7 لایه نیز به بازار عرضه شده است که بسیاری از شعبات مانند باربری نیاوران، باربری پاسداران و باربری پونک از آنها استفاده می کنند این کارتن اسباب کشی 5 لایه با توجه به ضخامت زیادی که دارد می توان برای چندین اثاث کشی استفاده نمود.
مورد بعدی که باید رعایت کرد ابعاد و اندازه جعبه می باشد و شما باید توجه کنید که کارتن اسباب کشی نه زیاد بزرگ باشد و نه زیاد کوچک باید چون در حمل ونقل به مشکل بر می خورید و اگر کوچک باشد وسایل زیادی را نمی توان داخل کارتن قرار داد.

باربری تجریش

چندین مورد را باید در بسته بندی و انتخاب کارتن رعایت کنید که این موارد نیاز به تجربه دارد و باید با افراد با تجربه مشورت کنید که کارتن های اسباب کشی منزل باید بر اساس متراژ خانه تهیه شود و اگر دقیق نمی دانید می توانید با کارشناسان باربری تجریش تماس بگیرید و شما را راهنمایی کنند و شما می توانید از کارتن اسباب کشی دست دوم استفاده کنید اما سعی کنید از کارتن های استفاده کنید که تازه باشند و استحکام کافی را داشته باشند.

هزینه کارتن اسباب کشی چگونه است ؟

خرید کارتن اسباب کشی بر اساس اندازه آن می باشد هر چه سایز آن بیشتر باشد قیمت آن نیز افزایش پیدا می کند بعضی از شرکت ها فروش کارتن اسباب کشی را به صورت بسته ای یا تکی دارند و شما می تواندی برای اطلاع بیشتر با این شرکت در تماس باشید تا از رنج قیمت آنها آگاه شوید.

باربری جردن

اگر شما نمی دانید که چگونه جعبه ها را تهیه کنید و ترس این را دارید که از نظر قیمت ضرر کنید وکیفیت مناسب را نداشته باشید می توانید با باربری جردن تماس بگیرید و شما را راهنمایی می کند این تماس کاملا” رایگان می باشد.

بسته بندی وسایل درکارتن اسباب کشی

بسته بندی وسایل از پر اهمیت ترین مراحل اسباب کشی می باشد و شما باید وسایل را قبا از اینکه داخل کارتن قرار دهید بسته بندی کرده باشید که این بسته بندی می تواند با کاغذ دیواری یا نایلون حباب دار باشد چون باعث می شود از ضربه احتمالی محافظ را داشته باشد و هیچ آسیبی وسایل را به خطر نزدیک نکند و وسایلی که بسیار یزرگ می باشد مانند وسایل تختخواب که در کارتن اسباب کشی نمی توانید قرار دهید چون سایز آنها بسیار بزرگ است و در کارتن قرار نمی گیرد و از پلاستیک حباب دار استفاده می کنید.

باربری صادقیه برای بسته بندی تختخواب از ساک استفاده می کند که در آن قرار می گیرد و از کثیف شدن تشک آن جلوگیری می کند شما برای بسته بندی باید وقت زیادی را گذاشت بسیاری از منازل یک ماه یا کمتر برای بسته بندی وقت می گذارند البته این وقت گذاشتن باعث می شود که شما خیالتان راحت باشد که در حمل و نقل وسایل هیچ آسیبی نبینند.

چه وسایلی می توان در کارتن های اسباب کشی بسته بندی کرد؟

وسایل زیادی را می توان در جعبه های مخصوص اثاث کشی قرار داد که به صورت کامل توضیح داده می شود:

  • بسته بندی کتاب
  • بسته بندی کفش
  • بسته بندی لباس
  • بسته بندی مواد غذایی
  • بسته بندی ظروف چینی و وسایل آشپزخانه
  • بسته بندی لوازم خواب
  • بسته بندی لوازم دکوری و خرده ریز های داخل سالن

شما باید بسیاری از وسایل حرد وریز را باید در کارتن اثاث کشی قرار داد و تفکیک کنید به عنوان مثال وسایل شکستنی در کنار هم و وسایل خواب در کنار هم چون هم از آسیب جلوگیری می کند و هم احتمال گم شدن آن به صفر می رسد.

مسئله مهم در به کاری گیری کارتن اسباب کشی

شما برای وسایل سنگین از کارتن های بزرگ استفاده نکنید چون در جابه جایی آن به مشکل خواهید خورد و سعی کنید که کارتن های بر اساس وسایل انتخاب کنید و اگر مجبور شدید که از کارتن اسباب کشی بزرگ استفاده کنید یک مقدار وسایل سنگین قرار دهید که قابل حمل شود و مابقی کارتن را با استفاده از بالش یا کوسن مبل پر کنید که هم وسایل بسته بندی شود و هم سبک باشد که در حمل آن به مشکل نخورید.

باربری شهرک غرب

باربری شهرک غرب برای حمل وسایل از کارتن اسباب کشی 5 لایه استفاده می کند و برای جلوگیری از آن که در هوای بارانی وسایل خیس نشود و رطوبت به وسایل نفوذ نکند می توانید داخل کارتن یک نایلون قرا دهید و این مورد باعث میشود که وسایل هیچ رطوبتی بهش نفوذ نکند.

از کجا می توانید کارتن اسباب کشی تهیه کنید؟

شما می توانید از کارتن اسباب کشی دست دوم استفاده کنید و می توانید از شرکت های کارتن سازی این محصول ار سفارش دهید ولی باربری آشنا بار سفارش خود ار از کارخانه معتبر سفارش می دهد که کیفیت عالی داشته باشد در بسته بندی به مشکل مواجه نشوید وبیشتر خرید کارتن اسباب کشی در کرج انجام می شود.
باربری شهران برای آرامش مشتری خود این امکان را در اختیار مشتری قرار می دهد و می تواند کارتن اسباب کشی را سفارش دهند و مورد بعدی بر اساس نیاز شما فرستاده می شود و به صورت تلفنی می توانید ان را سفارش دهید.

مطالب مهم در بسته بندی وسایل حساس

بسیاری از خانه ها یا منازل یک سری وسایل لوکس و قدیمی دارند که دوست ندارند به آنها آسیبی وارد شود چون ممکن است یادگاری باشد و خاطرات زیادی با این وسیله داشته باشند به همین دلیل چندین سال است که حتی مورد استفاده قرار نگرفته است تا آسیبی به این وسیله وارد نشود و این حسایت باعث می شود تا شما در اسباب کشی نگران این وسیله باشید اما شما می توانید این وسایل را داخل کارتن اسباب کشی 5 لایه قرا دهید و قبل از آن به صورت اصولی بسته بندی کرده باشید.
برای لباس ها شما می توانید از کارتن رگال دار استفاده کنید و این کارتن اسباب کشی مانند یک کمد می باشد و از چروک شدن لباس جلوگیری می کند و در حمل لباس ها می توانید از این روش استفاده کنید.
لازم است که باید گفته شود شما می توانید از کارتن اسباب کشی سایز بزرگ برای حمل وسایل آشپزخانه استفاده کنید مانند قابلمه و ظروفی که بزرگ می باشند می توانید از این کارتن های استفاده کنید.

Pin It

ثبت دیدگاه