اتوبار چیست ؟

در این مطلب می خواهیم شما را با فلسفه اصطلاح اتوبار آشنا کنیم و به بیشتر سوالات شما عزیزان درباره شرکت هایی که در این زمینه فعالیت می کنند را پاسخ دهیم پس با ما همراه باشید :

اتوبار چیست ؟
در مورد اینکه این اصطلاح از چه زمانی وارد فرهنگ لغت فارسی شده است اطلاعاتی در دسترس نیست اما چیزی که مشخص است این اصلاح به شرکت هایی اطلاق می شود که در زمینه جا به جایی و حمل و نقل اسباب و لوازم از نقطه ای به نقطه دیگر فعالیت می کنند  که این جا به جایی به سه دسته تقسیم می شود :

۱٫ اتوبار های درون شهری

اولین دسته از اتوبارها ، اتوبارهای شهری هستند ,اتوبارهای شهری آن دسته از اتوبارها هستند که وظیفه جا به جایی و حمل و نقل اسباب و لوازم را در سطح شهر دارند.
که خود اتوبارهای درون شهری نیز بر اساس استان ، شهرستان و غیره دسته بندی می شوند ,مثلا اتوبار تهران یک نوع اتوبار درون شهری است که در سطح تهران فعالیت می کند .

۲٫ اتوبارهای برون شهری

این دسته از اتوبارها نیز همان طور که از نامشان مشخص است کار جا به جایی و حمل و نقل اسباب و لوازم را بین شهرها انجام می دهند .

۳٫ اتوبارهای بین المللی

دسته دیگری از اتوبارها ، اتوبارهای بین المللی هستند که در زمینه جا به جایی و حمل و نقل اسباب و لوازم بین کشوررها فعالیت می کنند .

از این که تا انتهای این مطلب با ما همراه بودید از شما سپاس گذاریم . اگر قصد جابه جایی یا حمل و نقل دارید و به دنبال یک اتوبار مورد اعتماد می گردید ، آدرس را درست آمده اید !

اتوبار آشنا بار نامی آشنا در بین اتوبارهای کشور می باشد که با چندین سال سابقه در زمینه حمل و نقل و جا به جایی اسباب و لوازم و همچنین دارا بودن کادری مجرب و متخصص آماده ارائه هر گونه خدمات جا به جایی می باشد .

Pin It